Ik wil graag een donatie doen

Het werk dat Stichting NeMO verricht is sterk afhankelijk van donateurs. Wilt u ook bijdragen aan (één van) onze projecten? U kunt doneren via onderstaande donatie-knop (iDEAL) direct overmaken voor de actie 80voorNeMO of d.m.v. een overboeking (zie onder) wanneer het een algemene donatie betreft.

NL36RABO0177899832
Stichting NeMO
o.v.v. het te ondersteunen project/algemene donatie
(bijv.: ‘LHON’ of ‘MDC1A’)

Doneren kan fiscaal aantrekkelijk, omdat de stichting een ANBI-status heeft. Ook is het mogelijk om fiscaal gunstig te schenken over een periode van meerdere jaren; de Geefwet biedt hiervoor ruime mogelijkheden en onze notaris vertelt u er graag meer over.

Voor vragen mbt donaties kunt u zicht richten tot onze penningmeester Reinier Verhoeven (penningmeester@stichtingnemo.nl).

Ik wil het verhaal van NeMO vertellen

U kunt NeMO verder helpen, door anderen over de activiteiten van de stichting te vertellen. Wij sturen u hiervoor graag flyers toe, of download u hier de NeMO folder.

Wilt u op een bijeenkomst (een congres, vergadering, feest of samenkomst van patiëntenvereniging) NeMO onder de aandacht brengen? Neem hiervoor contact met ons op! Wij kunnen u van informatie en materiaal voorzien en indien gewenst, kunnen wij in overleg bij de bijeenkomst aanwezig zijn om het verhaal van NeMO te vertellen en om vragen te beantwoorden.

Ik wil een actie opzetten

Wilt u zelf een actie opzetten om geld in te zamelen voor NeMO? Dat kan! Laat ons weten wat wij hierin voor u kunnen betekenen.

Verschillende initiatiefnemers gingen u voor:

Irmy Vos
1 euro – 16 miljoen mensen